miércoles, 23 de mayo de 2012

La Marató de TV3: #sobrencadires


La Marató per la Pobresa de TV3 és un reality cínic de la pobresa creada pels mateixos interessos que organitzen aquest circ, però si a sobre les donacions van directament a un compte de La Caixa! És la festa de la doble moral!

No volem donar peixets "caritativament", volem que les canyes siguin de tothom.

"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a communist."

"Quan dono menjar als pobres, em diuen sant. Quan li pregunto per què els pobres no tenen menjar, em diuen comunista".

******************************************************************************
La Maratón por la Pobreza de TV3 es un reality cínico de la pobreza creada por los mismos intereses que organizan este circo, ¡pero si encima las donaciones van directamente a una cuenta de La Caixa! ¡¡Es la fiesta de la doble moral!

No queremos dar pececitos "caritativamente", queremos que las cañas para pescar sean de todos.

"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a communist."

"Cuando doy de comer a los pobres, me llaman santo. Cuando le pregunto por qué los pobres no tienen comida, me llaman comunista".


No hay comentarios:

Publicar un comentario